האם גם ללקוחות שלכם לוקח הרבה זמן לשלם?

בימים אלו יותר מתמיד בעלי עסקים קטנים או בינוניים זקוקים למערכת אינטגרטיבית ואוטומטית לניהול הגביה, מעין טייס אוטומטי שייתן להם שליטה על כל משימות הגביה וישפר באופן משמעותי את תזרים המזומנים לעסק.

בסקר שנערך בקרב עסקים בינונים-קטנים  בישראל עולה מציאות קשה לפיה:

39% מהחשבוניות משולמות  באיחור ולקוחות מבקשים להאריך את תנאי התשלום.

52%  מהנשאלים דיווחו שהלקוחות שלהם ביקשו להאריך את תנאי התשלום שלהם בחצי השנה האחרונה

48% אחוז מהעסקים מדווחים כי לקוחותיהם מאחרים בתשלום ללא הסכם מקדים

 

ובנוסף, נתונים מראים כי ככל שמתארך זמן תשלום החשבונית כך קטן הסיכוי שהיא תשולם בכלל:

26% מהחשבוניות שהן בנות שלושה חודשים לא ניתנות יותר לגביה.

70% מהחשבוניות שהן בנות שישה חודשים לא ניתנות יותר לגביה.

90% מהחשבוניות שהן בנות שנה לא ניתנות יותר לגביה.

במקביל אתם צריכים לשלם לעובדים שלכם עכשיו

אתם צריכים לשלם לספקים שלכם עכשיו

יש לכם הוצאות תפעול עכשיו

ותוכלו לשלם עבור כל זה רק אם הלקוחות שלכם ישלמו לכם בזמן.

מצב זה משפיע באופן ישיר על ההתנהלות הפיננסית של העסק שלכם  ומעלה את  הצורך שלכם בפתרון גביה מתקדם ויעיל יותר שיאפשר לכם לקבל את הכסף מהר יותר.

Anytime Collect לארגון קטן – בינוני

Anytime Collect בגרסה הסטנדרטית שלה מיועדת לארגונים בצמיחה אשר צריכים פתרון טוב יותר לניהול תהליכי הגביה מהלקוחות שלהם.

הגרסה הסטנדרטית מתאימה לחברות וארגונים המעסיקים עד עשרה נציגי גביה, ויכולה להתממשק לכל מערכת הנה"ח או ERP.

לחצו לקרוא על מאפייני המערכת

צוות המומחים שלנו עומד לרשותכם בכל שאלה צור קשר