21 יתרונות שיש למערכת לניהול גביה ואין למערכת ה- ERP שלך

אנו יודעים עד כמה מערכת ה- ERP היא כלי רב עוצמה וחשוב עבור כל חברה. אבל אנו גם יודעים שכמו בכל תוכנה, גם למערכות ERP יש מגבלות – וניהול הגביה היא אחת מהן; הן חסרות פונקציונאליות, תובנה ואוטומציה הנדרשים על מנת לנהל בצורה מדויקת את התהליך המורכב ועתיר הזמן של ניהול גביה מלקוחות.

 

במלים פשוטות יותר – מערכת לניהול תהליך הגביה  עושה את זה טוב יותר, והסיבה היא כדלקמן: מערכות ERP רבות אכן מכילות מודול ספר לקוחות, וחברות רבות מניחות לפיכך שהן מקבלות את מה שהן צריכות ממודול זה. הבעיה היא שהכלים והיכולות ברכיבים אלו הם בדרך כלל מינימאליים, לא ממוחשבים ואינם יעילים בתמיכה במכלול תהליך הגביה.

להלן 21 דברים שתוכנה לניהול גביה יכולה לעשות טוב יותר ממודול הגביה במערכת ה-ERP שלך:

  1. יצירה אוטומטית של רשימת פעולות ומשימות עבור נציגי הגביה, כולל הנחיות לגבי מה לעשות ומתי כדי להשיג יעילות אופטימאלית.
  2. הצגת מידע על גבי מסך אחד עבור נציגי הגביה, כך שניתן לדעת בכל רגע נתון מה מצב הגביה מהלקוחות או כיצד ניתן לשפר את היעילות.
  3. ניהול מחלוקות ופתרונן.
  4. יצירת פורטל לקוחות הכולל אפשרות לתשלום חשבון מקוון.
  5. שליחה אוטומטית של תזכורות בדוא"ל ללקוחות על חשבוניות בפיגור (ועותקי החשבונית) בהתבסס על חוקים שאתה מגדיר.
  6. צרוף עותקי PDF מקוריים של חשבוניות בעת התקשרות עם הלקוח.
  7. עדכון אוטומטי של מידע בחשבון הלקוח המאפשר קבלת הצגה בזמן אמת של המצב העדכני.
  8. הגדרת יצירה ושליחה של דוחות גביה ניהוליים להנהלת החברה.
  9. הגמישות להתאים ולשנות את אסטרטגיות ניהול הגביה וניהול מחלוקות.
  10. אחזור אוטומטי של הודעות דוא"ל שנשלחו מהלקוחות והכנסתם למערכת, מאפיין המאפשר יצירת תצוגה מרכזית של כל האינטראקציה עם הלקוח.
  11. מאפשרת לקבוע הסכמי רמת שירות ולהגדיר נתיבי הסלמה.
  12. מעקב ומיכון של כל המיילים הקשורים לגביה ואשראי לקוחות.
  13. יצירה והקצאה אוטומטית של פעולות לנציגי הגביה.
  14. אוטומציה של סגירת נושאים פתוחים כאשר תשלום הלקוח התקבל.
  15. אוטומציה של תהליך ההסלמה כאשר יש בעיות גביה או אשראי מול הלקוח.
  16. אוטומציה של מעקב אחר הבטחות שהופרו.
  17. הגדרת אוטומציה וזרימת עבודה (workflow) המבוססת על סיווגי אשראי.
  18. ניהול כל ההיבטים של התקשורת עם הלקוחות שלך, כולל שיחות טלפון, מחלוקות, תשלומים צפויים ודואר אלקטרוני, ממסך אחד.
  19. מאפשרת לנציגי הגביה להשקיע זמן רב יותר בשיחה עם לקוחות בנוגע לתשלום.
  20. צרוף מסמכים תומכים לתקשורת עם לקוחות, כגון שטרי מטען, תעודות משלוח, גיליונות דיווח שעות של עובדים, חוזים, וכו'.
  21. קבלת החזר על ההשקעה (ROI) תןך תקופה קצרה.

ועוד דברים רבים נוספים.

אם אתה לא משתמש בכלי הנכון למשימה שאתה צריך לבצע, יהיה לך קשה מאוד לעשות היטב את העבודה. כדי ללמוד עוד על מערכת לניהול הגביה, בקר באתר שלנו שבו ניתן להוריד את המדריך המלא לגביה אפקטיבית בשישה צעדים פשוטים, שיסיעו לך להגיע ליתרונות משמעותיים בעסק שלך/

 

forbes_logo_main

 

 

המגזין המוביל בעולם בחדשות עסקיות ופיננסיות בחר במערכת Anytime Collect לניהול גביה מלקוחות כאחת מחמש הטכנולוגיות לשיפור תזרים המזומנים שאתם חייבים שתהיה לכם. הטכנולוגיה המהפכנית בארץ בגרסה עברית . לכתבה מלאה …

להסבר רחב יותר בנושא בחירת מערכות ניהול הגביה ואשראי  והתאמתם לצורכי הארגון וצורכי השעה, צוות המומחים של Anytime Collect Israel ישמח לייעץ לך. לתאום פגישה להצגת המערכת לחץ כאן

 

הוספת תגובה