ניהול גביה מלקוחות – לגבות יותר כסף באמצעות אוטומציה

אחוז נכבד מהלקוחות אכן רוצה לשלם לך בזמן, אבל במהלך העניינים הרגיל, משהו הולך לאיבוד ותשלום לא מתקבל בזמן.

זה יכול להיות באשמת הלקוח שלך, אך באותה מידה זה יכול להיות גם באשמתך. האשמה האמיתית נופלת בדרך כלל על התקשורת בינך ללקוח.

אם אינך דואג להעביר במהירות את החשבוניות ללקוחות שלך ולהישאר בקשר מתמיד איתם, קל להם מאוד לשכוח לשלם. בנוסף, ניהול תקשורת לקויה נותן להם תירוץ לעכב את התשלום. מעקב ושמירה על תקשורת רציפה, כמו גם פעולות נוספות אחרות, צורכות זמן ניכר, ואם כך, כיצד אתה יכול לשנות את תהליכי העבודה כדי לשפר את תהליך הגביה ולקבל תשלומים מוקדם יותר?

אוטומציה של ניהול תהליך הגביה הוכחה כבר כתומכת באסטרטגית ניהול גביה מלקוחות ושמירה על תקשורת רציפה עם לקוחות, ובכך מאפשרת לך לגבות יותר כסף יחד עם הגברת שביעות הרצון של לקוחותיך.

הפעולות הקשורות לתקשורת עם לקוחות והגדרת סדרי עדיפויות בטיפול בחשבונות דורשות השקעת זמן ומשתנות באופן תדיר.

מערכת מתקדמת לניהול גביה יכולה לחסוך בזמן שאתה מקצה לעבודה ידנית למעקב אחר מידע הקשור בגביה, ובכך לאפשר לך הקדיש יותר זמן לפעולות חשובות יותר הקשורות ישירות לרווחיות החברה שלך.

לפי מחקר של PayStream Advisors בארה"ב (ארגון המתמחה במחקר וייעוץ המוקדש בהקטנת הסיכונים העסקיים באמצעות טכנולוגיות חדשות, והפך לאחד הגורמים המובילים כמקור ידע למומחים לניהול גביה), חברות המיישמות טכנולוגיות ואוטומציה לניהול תהליך הגביה לעתים קרובות יכולות להציג את ההישגים הבאים:

  • ירידה של 10-20 אחוזים בימי אשראי לקוחות (DSO)
  • ירידה של 25 אחוזים בתקבולים שזמן פירעונם עבר
  • ירידה של 15-25 אחוזים בהפרשה לחובות אבודים
  • עליה בזמינות המזומנים
  • עליה בפריון ויכולת לשמור על רמת הוצאות כוח אדם

המפתח להצלחה הוא למצוא את המערכת הנכונה. עליך לחפש מערכת קלה לתפעול אשר יכולה לטפל בפעילויות ניהול גביה בצורה המהירה והיעילה ביותר.

להסבר רחב יותר בנושא בחירת מערכות גביה והתאמתם לצורכי הארגון וצורכי השעה, צוות המומחים של Anytime Collect Israel ישמח לייעץ לך.

לתאום הצגת המערכת לחץ כאן

הוספת תגובה