ניהול גביה: יישום עבור נותני שרותי הנה"ח חיצוניים, סוכנויות גביה וספקי שירותי גביה אחרים

תוכנת ניהול גביה מבוססת ענן הינה פלטפורמה אידיאלית לספקי שירותי גביה במיקור חוץ, סוכנויות לגביה וספקי שירותי גביה אחרים, אשר זקוקים לגישה לבסיס הנתונים של הלקוחות שלהם על מנת שיוכלו לנהל את הגביה עבורם.

Anytime Collect יכולה להיות מוגדרת ומקושרת לבסיסי נתונים מרובים, כך שמידע מחברות רבות יכול להיות מתוזמן לצורך סנכרון לתוך מערכת אחת, אשר במסגרתה יוכלו לבצע שיחות גביה, לשלוח מכתבי אכיפה, ולנהל מחלוקות (Disputes) עבור הלקוחות שלהם. בנוסף, חברות המשתמשות ב Anytime Collect יכולות לספק לסוכנות הגביה שלהן רישיון כמשתמש מסוג Inquiry User על מנת לצפות בכרטיס לקוח, חשבונית, תקבול, מחלוקת והיסטוריית התקשורת עבור חשבוניות אשר נשלחו לחברה שלהם לצורך גביה, ולאפשר את הממשק לחברת הגביה בצורה חלקה.

משרדים רבים הנותנים שירותי הנה"ח וספקי שירותי גביה במיקור חוץ מגדירים את הלקוחות שלהם כבעלי רישיון מסוג Inquiry User , כך שהם יוכלו להיכנס למערכת, ולראות מה מצב הטיפול בלקוחותיהם, ולהוסיף הערות על חשבוניות וחשבונות הלקוחות.

ניהול גביה במיקור חוץרישיון סנכרון מתקדם (Advanced Sync) נוסף ניתן לשימוש לצורך חיבור למערכות הנהלת החשבונות של הלקוחות שלך לצורך ביצוע סנכרון של המידע לתוך בסיס הנתונים של Anytime Collect, כך שניתן יהיה לבצע פעילויות גביה במיקור חוץ על ידי החברה שלך בשמם.

בעזרת Anytime Collect תוכל להגדיר ביצוע תזכורות אוטומטיות ללקוחות של הלקוחות שלך כאשר מועד התשלום של החשבוניות מתקרב וקיימת יתרה לתשלום. תוכל ליצור מכתבים ממוזגים בתוך הדוא"ל, ולבצע התאמה של תבניות דוא”ל לשימוש עבור כל לקוח. תוכל גם להתאים תהליך גביה עבור כל לקוח, תוך שימוש במנוע חוקי סיווגי אשראי (Credit Class) חזקים. תוכל לסנן מידע באמצעות המערכת על מנת לצפות בלקוחות השייכים לכל אחד מלקוחותיך, ותוכל אפילו להגדיר התראות על מנת להודיע ללקוחות שלך כאשר יש נושא המצריך את תשומת ליבם, כגון חשבונית במחלוקת אשר לגביה אתה זקוק למידע נוסף מהלקוח שלך לצורך פתרון הבעיה.

בעזרת Anytime Collect, תוכל לסייע ללקוחות שלך לקבל תשלום מהר יותר, תוך שימוש בשירותים שלך ובממשק אוטומטי ישיר למערכת הנהלת החשבונות העסקית שלהם, כך שכל הצדדים מקבלים במידע מדויק ועדכני.